Monday, October 13, 2014

Mealshake untuk kanak-kanak sembelit

Dah dua bulan promosi Melashake berlansung ..alhamdulillah ramai ibu bapa yang berlumba lumba nak berikan yang terbaik untuk anak mereka

Promosi bulan ni BELI 3 dapat 4..untung ke untung? Kalau tak nak beli 3 sekaligus boleh pakat dengan kawan-kawan, sedara mara, atau jiran kumpul 3 orang dan boleh dapat free 1 tin. 

Okay, ape khasiat mealshake ni ..sebelum ni saya pernah tulis kebaikkan mealshake tapi takpa saya nk share lagi pasal mealshake yang grenti best ni. Mealshake lengkap dengan 19 jenis vitamin dan minerals dan diperkaya dengan kalsium. Mealshake juga merupakan sumber protein (portein soya non-GMO) dan fiber yang terbaik untuk dewasa dan kanak-kanak. 

Sebab tu kanak-kanak yang mengalami masalah sembelit amat disyorkan untuk mengambil mealshake bg mengatasi masalah sembelit. Bukan tu je juga sesuai untuk kanak-kanak yang eczema, asthma, serta yang kurang selera makan. Ye lah multivitamin kan, semua nutrien yang diperlukan ada dalam 1 tin Mealshake ni. 












saya tertarik dengan sharing dari seorang ibu di atas, Mealshake bukanla makanan segera atau pengganti makanan kepada anak-anak. Makanan asas tetap wajib diberi kepada anak-anak tetapi MEALSHAKE menjadi pelengkap kepada nutrisi kerana tidak semua nutrien dari makanan yang di makan akan kita dapat 100%. Ianya terurai atau hilang akibat proses memasak, cara penyimpanan dan sebagainya. Untuk itu sebagai memastikan anak-anak cukup nutrien kita perlu memberikan makanan pelengkap seperti supplemen. 

Mealshake ni ade rasa vanilla yang sgt menyelerakan ..ade yg main ratah cmtu je...hoho parah tu...mak siap gaduh ngn anak sebab berebut Mealshake hehe..sabor jela...nasib anak saya baru setahun lebih kalo dah 2 tahun nanti mesti berebut jugak la ngn die haha.

Sekali lagi nak ingatkan PROMOSI MEALSHAKE sampai ujung bulan ini sahaja...So cepat buat keputusan cepat ambil tindakn..cepat dapat nutrien sihat..InsyaAllah..Boleh hubungi saya untuk tempahan







Arifa Salleh 
Supermama Shop
013 3994264
nurarsaljis@gmail.com


No comments:

Post a Comment