Wednesday, November 5, 2014

Glowing skin with Omegaguard





Nak muka glowing?? telan 1 mangkuk besar omega 3 macam dalam picture di atas. Hehehe..ade beran??
Kita ni kalau nak buat ape-ape harusla bersederhana jangan 'over' sangat nanti lain pulak jadinya. Ye dak?
Bercakap pasal glowing skin, tentu semua orang suka kan kalau muka berseri , glowing tak ada masalah jerawat, parut jerawat, garis halus dan kedutan. Saya sendiri sangat mengidam2kan kulit yang bersih dan cantik dan naturally glow bak kata orang perak. Masa berjerawat dulu asyik jeles je ngn orang-orang yang berkulit licin halus putih bersih. Alhamdulillah walaupun sekarang takde glowing mowing sangat tp syukur sebab masalah kulit yang serius dah takde. 

Apa kaitan OMEGA 3 dan KULIT GLOWING?

Omega 3 ni terdapat banyak dalam minyak ikan. Lazimnya 3 asid lemak EPA, DHA , dan ALA ni la menjadi batu pengukur sejauh mana keberkesanan minyak ikan tu. Lebih tinggi kandungannya lebih bagusla minyak ikan tersebut. Yang berkait rapat dengan kulit ialah EPA. EPA dikatakan sangat bagus untuk kulit. Tak kira la apa pun masalah kulit anda: jerawat, kulit kering, gatal-gatal pada kulit , kulit kusam dan sebagainya, pengambilan minyak ikan yang kaya dengan EPA boleh meng'glow'kan kulit anda.


Jadi, minyak ikan yang kaya omega 3 ni bukan sahaja bagus untuk masalah kesihatan dan untuk menjaga kesihatan organ-organ dalaman kita tetapi juga bagus untuk memelihara keanjalan dan keremajaan kulit. Siapa suka kalau muka lebih tua dari usia? Saya yakin tak ada siapa pun yang suka. Semua orang nak kelihatan muda sentiasa walau dan bercucu bercicit. Untuk kelihatan muda forever, makannya minyak ikan yang kaya omega 3 macam OMEGAGUARD shaklee. 

OMEGAGUARD SHAKLEE membekalkan rangkaian penuh 7 asid lemak omega 3 seperti EPA, DHA, ALA dan lain-lain. Omegaguard jugak merupakan minyak ikan yang paling tulen di dunia keran ia diproses menggunakan proses penyulingan propietari molekul untuk memekatkan minyak ikan dan menyingkirkan bahan2 berbahaya seperti merkuri, kadmium yang terdapat dalam kebanyakkan jenis ikan. 

Kalau anda berminat nak cuba OMEGAGUARD SHAKLEE yang TERBAIKK ni, boleh hubungi saya pada maklumat yang tertera...ha bulan ni (nov 2014) ade promosi omegaguard tau...untung besar siapa yang beli bulan ni...








Arifa Salleh
SID Shah Alam
013-3994264
nurarsaljis@gmail.com

4 comments:

  1. mg jelus sgt2 tgk org kulit cntik

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan....xpe2 sebelum tdo mimpikan kulit idaman ...hehe
      nk try omegaguard blh contact hakak ye ^_*

      Delete
  2. good sharing Arifa. i will come again to read more entry. keep it up :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq master Laila...please come again :)

      Delete