Thursday, March 6, 2014

Vitamin untuk Kanak-Kanak

Ade yang bertanya kepada saya,

"Shaklee ade vitamin untuk budak-budak tak?"

Ye, ade. Shaklee ade supplement yang lengkap untuk orang dewasa, mahupun kanak2. Tapi, ade yang special dalam vitamin utk kanak-kanak ni. Haaaa...jeng...jeng..jeng......Apa yg special tu??
Vitamin utk kanak-kanak shaklee ni bukan berbentuk tablet tapi dalam bentuk serbuk. Mesti ade yang kata ala lecehla dalam serbuk, tablet lg senang kunyah2 telan. Tahukah anda, vitamin dalam bentuk serbu lebih cepat diserap oleh badan berbanding tablet. Jadi, nk kesan yang cpt lebih bagus vitamin tu dalam bentuk serbuk atau powder.

Lazimnya utk kanak-kanak 2 tahun dan ke atas MEALSHAKE SHAKLEE ialah supplement yang sesuai untuk mereka. Ramai yang dah mencuba dan berpuas hati dengan supplement ni. Sangat mudah dibancuh, hanya 1 -2 sudu (mengikut umur kanak2) dan larutkan dalam air kosong atau air berperisa. Pujian bertalu2 diberi pada mealshake sbb rasanya yang SEDAP. Sampaikan mak2 pun turut share mealshake ngn anak.hehehe.

Sebenarnya mealshake bukanla khas untuk kanak-kanak, tetapi formulasinya sesuai utk kanak-kanak, orang dewasa, perempuan hamil dan menyusukan anak, warga emas dan sebagainya. JIMAT kn? 1 keluarga boleh dapat manfaat dari mealshake.

Antara kebaikkan MEALSHAKE ialah

  •  Hasil campuran buah-buah2an, sayur-sayuran, kacang soya dan lactalbumin dan lain2 
  • Lactalbumin ialah bahan terbaik dan mengandungi organisam protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap oelh tubuh badan kanak2 dan org dewasa
  • Lengkap dengan 24jenis vitamin, mineral dan zat perlu
  • Mempunyai rasa fruktos semulajadi yang sedap dimimun oleh semua golongan
  • Membantu tumbesaran anak-anak
  • Antioksida yang mampu melawan serangan penyakit
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  • Memberikan kulit yang sihat dan berseri 




Mealshake jugak blh di ambil bersama-sama dengan ESP, cinch, or Performance Drink. Utk yang nk berpuasa bolehla campurkan Mealshake + ESP supaya tenaga berpanjangan xmudah letih ketika berpuasa.
Untuk sebarang pertanyaan dan rekomendasi bolehla contact sy k.....



supermama
Nur Arifa
[1067596]
nurarsaljis@gmail.com
0133994264



No comments:

Post a Comment