Tuesday, July 28, 2015

Kurus dan Kurus lagi....

Al kisahnya...makcik AS yang duduk kat Sg Petani kedah ni..Masa awal-awal die minum Cinch Shake dan VIVIX berat badan die turun dalam 10 kg gitu tapi masa raya baru ni bila AS jumpa die agak terkejut juga sebab lagi kurus dari sebelum ni.

Penangan VIVIX katanya. BMI daripada overweight jadi normal. Masalah kencing manis dan gout dah tak datang lagi. Alhamdulillah.

ini gambar masa berat turun 10 kg...sekarang ni turun lagi 5 kg..selim melim dah makcik ku ni


haa ni gambar latest...slim kan? makcik kata badan jadi ringan dan cergas


Hebat betul VIVIX ni kan...Kalau yang jenis susah nak kurus tu..AS suggest makan VIVIX ni , dia boleh betulkan hormon dan tingkatkan metabolisme badan. Maka lebih senang la nak menurunkan berat badan. Sebab dalam VIVIX ni ade resveratol yang mengawal penghasilan lemak dalam badan. Hanya lemak perlu je yang akan wujud yang tak berapa perlu tu vivix tak bagi chance kat depa!.

Bulan ni promosi VIVIX yang sangat berbaloi-baloi....ade pek berkembar ade jugak tau...jimat duit kalau beli bulan ni. Bila di kira-kira boleh jimat RM40 lebih dengan pembelian sebotol VIVIX. Untuk Pek Berkembar , 2 botol VIVIX dengan FREE KEAHLIAN SEUMUR HIDUP dan FREE VITALEA IRON COMPLEX. Jeles tau kat customer yang beli pek ni, siap dapat terus jadi pengedar lepas beli set ni.


kepada yang nak tau dengan lebih lanjut, boleh hubungi AS k..

ARIFA SALLEH [ ID-106796]
nurarsaljis@gmail.com
013 3994264
Cod area - Desaru, Kota Tinggi, Pasir Gudang, Bandar Penawar dan sekitar
Poslaju k seluruh Malaysia 


2 comments: