Sunday, May 3, 2015

Detoks Yang Selamat


Huwaaa stress mak dengan internet kat sini tapi masih bersyukur sebab boleh lagi update blog walaupun bukan setiap hari. Korakng nak tanya sikit, kita hari-hari makan kan? makan nasi makan itu makan ini bulan puasa pun makan jugak tapi tak makan waktu siang la kan. Agaknya-agaknya la kan usus kita ni bersih tak ek? yela dari kecik sampai ke tua makannn aje kerojenye kan. Pernah dengar tak USUS KOTOR PEMBAWA PENYAKIT? ishhh bahaya ni..

Kalau yang ade masalah jerawat tu kan mungkin jugak puncanya daripada usus yang kotor. Kita tak tau usus kita ni bersih ke tidak. Walaupun tiap-tiap hari kita menjalani proses penyahtinjaan. Dulu-dulu ifa ade pakai foot patch untuk detoks  ade jugak minum detoks drink , tapi xselalu sebab mahal. Yang foot patch tu ade yang kata tak boleh percaya, hmm wallahualam.

Tapi sekarang rasa tenang sikit sebab dah jumpa ejen detoks yang berkesan dan tak ade kesan sampingan.









Herblax dan Alfalfa ni herba dan supplement semulajadi untuk detoks badan dan darah. Ramai orang yang makan supplemen tapi tak nampak kesan. Salah 1 puncanya sebab badan die tak di detoks terlebih dahulu.  Bila usus kotor supplemen dan nutrient yang kita makan tak boleh meresap dengan baik thats why kena detoks badan dlu baru la penyerapan supplemen jadi lebih efektive.

Ifa suka kedua-duanya sebab harga die murah tahan lama dan sangat efektif. Kalau makan sebelum tido, esok pagi tu confirm kelam kabut cari toilet. Lepas keluar toilet rasa legaaaa gileee. This is fact!! memang akan rasa best sangat.





No comments:

Post a Comment