Thursday, February 12, 2015

Testimoni Set Berpantang/Breastfeeding Shaklee

Assalam readers....dah makan ke belum uols? harini ifa belum start masak lagi...lauk yang tertulis di whiteboard...mee kari...ahaha..husband la punya kerja je....tulis mee kari tapi mee nye tak ade...aiyooo

Dah lama sebenarnya nak tunjuk testimoni sendiri tapi mencari picture masa pregnant tu malas nak godek2 lappy ni hehe...Masa pregnant ifa tak makan ape-ape supplemen pun kecuali ubat yang doc bagi untuk naikkan HB. Yup HB masa pregnant agak fluctuate kadang ok kadang below 11 tapi tak pernah bawah 10. Masa tu pernah dengar ESP shaklee tapi macam takot nak try sebab tak tau brand mana. 

Bila dah bersalin , susu pulak tak berapa ok. Dah try makan yang orang2 tua suruh tapi tak berkesan jugak so lepas 2 minggu dalam pantang nekad nak try SET MENYUSU SHAKLEE...Dalam set menyusu complete ade semua nutrien yang badan ibu berpantang dan menyusukan anak perlukan..Ade protein, alfalfa, multivitamin, vitamin C, kalsium dan B complex. Pendek kata memang sesuai la untuk yang baru lepas bersalin. Al maklumla masa pregnant dan bersalin nutrien badan kita banyak digunakan untuk anak kan so set ni mampu topup balik nutrien yang hilang dan tingkatkan susu badan.

Masa ni Yaya baru dapat kaki...seronok round padang Setia City Mall


Dengan set ni jugak, badan rasa bertenaga dan cergas walaupun fully breastfeed dan jaga anak sendiri2 di rumah. Suami bekerja malam baru balik tapi ifa masih sempat masak dan mengemas. Yanh nak cepat kurus pun sesuai amk set ni. Macam ifa, rasanye jenis yang senang turun sebab banyak bergerak kot tapi untuk yang rasa badan susah nak turun, boleh tambah OMEGAGUARD atau LECITHIN untuk pecahkan lemak.


So ibu-ibu jangan risau kalau susu badan tak meriah, berat badan tak turun-turun. Just cari jalan yang selamat untuk ibu dan anak. Supplemen shaklee selamat dan berkesan untuk bayi mahupun orang dewasa.

Dapatkan konsultasi dari yang berpengalaman ye.




Your trusted & certified Shaklee distributor
Arifa Salleh
nurarsaljis@gmail.com
0133994264

2 comments: