Tuesday, February 11, 2014

Pengalaman Pengguna SET IBU HAMIL SHAKLEE

Ramai ibu2 hamil masih takot2 nk makan supplement lebih rela makan ubat yang diberi oleh doctor/nurse dari klinik or hospital...yup, masa pregnant dulu pun ade yang offer set Salindah (homopathy) tp sy juga pada awalnya takot utk cuba...tapi selepas bersalin semasa dalam pantang sy cuba SET MENYUSU SHAKLEE...terus jatuh cinta sehingga kan sy rasa nk bantu org lain rasa ape yang sy rasa lepas makan set menyusu tu...Alhamdulillah bulan ni dh masuk 5 bulan sy menjadi Shaklee Independent Distributor...

Ha tapi kali ni bukan nk crita pasal set menyusu ..sy nk cerita pasal SET IBU HAMIL...Dalam set ni ade empat vitamin basic iaitu:-

                                           VITALEA
                                            B COMPLEX
                                            OSTEMATRIX
                                            VITAMIN C 500mg

rasanya sy dh bincang 1 per satu kelebihan setiap vitamin untuk ibu mengandung..boleh check post yang sebelum ini mengenai set hamil shaklee ni k...Post kali ni sy nk share pengalaman2 mereka yang dh cuba especially yang makan set basic untuk ibu hamil dan ditambah dengan ESP....ESP buat ramai jatuh hati ngn shaklee..hahaha xpecaya boleh cuba...khasiat soya non-GMO nya mmg sgt2 terbaek!!!!
Jom baca pengalaman mereka2 ni

Pengalaman Puan Zura betty
"Ramai yang tanya apa yang saya ambil sepanjang pregnancy..??

Alhamdulillah.. ini pertama kali saya mengandung sepenuhnya dengan hanya mengambil shaklee.. sebab sebelum ni walaupun saya dah mengenali shaklee dari tahun 2002.. Tapi saya memang anti suplement dan anti MLM.. hahahahaa..

Ok apa yang saya ambil sepanjang pregnancy.. Saya mengambil vitamin asas BCOMPLEX, VITALEA, OSTEMETRIX, VIT C, OMEGA dan pasti tidak boleh lepas ESP..!!

Saya juga mengambil VIVIX kerana saya ada maslah buah pinggang bengkak sepanjang mengandung dan sesekali mengambil collagen shaklee..

Alhamdulillah.. walaupun pelbagai ujian yang saya terpaksa lalui sepanjang pregnancy ini.. sampai ada doctor dan suara2 sumbang yang meng "advice" saya untuk men"gugur"kan kandungan saya.. Tapi saya dan suami yakin pada kuasa Allah dan yakin dengan SHAKLEE yang sentiasa berkesan dan selamat.. Alhamdulillah.. kelahiran kali ini juga amat mudah dan saya sendiri cepat recover..

Thanks ALLAH.. thanks SHAKLEE..!!'"












ha mcm mana? pecaya ke pecaya? InsyaAllah set ibu hamil ni sgt2 membantu untuk ibu2 dari trimester pertama hingga ke saat2 nk bersalin....So far shaklee tidak mengecewakan pengguna2 nya...
Anda nk cuba? berita baik untuk pembelian set ibu hamil bulan ni sbb harga vitalea jatuh merudum gara2 promosi yang dibuat oleh shaklee sndiri....boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan ..




supermama
Nur Arifa 
[SID-1067596]
email: nurarsaljis@gmail.com
Fb url: https://www.facebook.com/nurarsaljis
Contact no : 0133994264






No comments:

Post a Comment