Saturday, July 12, 2014

VIVIX Penawar Semua Masalah Kesihatan

Assalammualaikum...hari ke 9 berpuasa Alhamdulillah setakat ni puasa penuh lg hehe. Untuk bulan July Shaklee adekan Promo Vivix. Beli 1 dapat 1 Beli 2 dapat 2 Beli 6 dapat 7. Haa ini realiti bukan fantasi ye. Promo beli 6 Free 1 botol vivix. Ade yang dah tau pasal vivix tapi masih ramai yang belum jelas pasal kehebatan vivix. Vivix merupakan supplement pertama dengan kuasa yang lebih hebat dari resveratrol (antioxidant). Vivix ini dapat mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahan sellualar (cell). Ramuannye daripada 4 bahan je tapi bukan calang2 bahan ANGGUR MUSCADINE, CARROT UNGU, ELDERBERRY, POLYGONUM CUSPIDATUM. Saya sendiri pertama kali dengar kewujudan bahan-bahan istimewa ni setelah mengenali vivix.
Entry kali ni sy nk kongsi pengalaman mereka yang dh rasa kehebatan vivix. Pengalaman dari luar negara pun byk ..anda blh google dan baca.

TESTIMONI VIVIX

Puan Rafaliah- Putrajaya

Ayahanda beliau semakin sihat dan aktif walaupun menghidap diabetes, kolestrol dan darah tinggi serta gout.
Penglihatan ayahandanya juga semakin baik sekarang. Lazimnya penghidap diabetes akan mengalami masalah katarak. Selepas mengamalkan VIVIX , Alhamdulillah penglihatannya semakin baik.



Caroline - Houstan, Texas

Ibunya yang berusia 90 tahun semakin pulih dari diabetes dan darah tinggi sehingga beliau tidak perlu lagi memakan ubat yang diberi oleh doktor setelah beliau mengamalkan VIVIX. Walaupun kurang bersenam, namum kesihatan bonda Caroline semakin baik sejak beliau mengambil VIVIX.



Puan Nur Zahirah - Sarawak

Ayahanda Nur Zahirah semakin pulih dari masalah masalah sakit lutut juga tekanan darah tinggi . Dengan pengambilan VIVIX yang konsisten tekanan darah ayahanda beliau menurun kepada 150/90 daripada sebelumya 170/100 atay 160/100. 



En R. Jitendra- Kuala Lumpur

Beliau menghidap diabetes sejak 14 tahun yang lalu. Kadar gula dalam darah turun kepada 4.8 setelah 7 bulan berturut turut mengamalkan VIVIX. Kini beliau bebas diabetes. Beliau sgt berpuas hati dengan VIVIX.


 ada banyak lagi testimoni VIVIX yang boleh anda google selain masalah2 kesihatan seperti di atas , VIVIX juga boleh mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, kulit terbakar, kulit tidak sekata, masalah buah pinggang, SLE dan macam-macam lagi. Pendek kata VIVIX ni all-in-one. Berbaloi sangat dengan harganya. Untuk tempahan VIVIX boleh hubungi saya k..

No comments:

Post a Comment