Tuesday, July 1, 2014

Performance Drink Lebih Hebat Dari Air??

Suhu hari ini lebih 30 darjah celsius..Kalo tgk kt luar tu memang xsanggup rasanye nk keluar huhu. Panasnye Ya Allah. Tapi dalam bulan ramadhan ni panas tu mengajar kita erti syukur dan sabar. Jangan mengeluh tau!!
Cuba bayangkan kalo kita meniaga di bazar2 ramadhan time tgh2 panas tu.. haa tak boleh bayang? ok la senang cite bayangkan Sports day masa kita sekolah dlu..tengah2 panas duk kawad keliling padang kan? huhu smpai ade yang pitam gara2 exhausted sgt. Motifnya kurang air dalam badan sbb air terhidrat keluar dari badan. Samala masa kita berpuasa bila tak boleh minum dan makan di siang hari badan akan guna air yang sedia ada dalam badan sebab tu sampai petang kita dan rasa haus nak pengsan. Tambah plk di malam hari kita kurang minum air.

Percaya tak kalau saya kata, saya dah jumpa minuman tenaga yang lebih hebat dari air? Haaa siapa tak percaya die tak kaya hahaha..Gurau je...Saya nk share pasal PERFORMANCE DRINK produk shaklee yang dah ade sejak zaman 80-an lagi...Produk ini di hasilkan untuk para atlet dan angkasawan yang nak bertenaga sepanjang tugas mereka. Dalam produk ni ade rumusan ekslusif Opticarb yang dah pon dipatentkan. Opticarb mampu mengembalikan tenaga otot 6 kali ganda, memulihari sirkulasi bendalir dalam badan dan memberikan tenaga. Jom saya cerita lebih lagi pasal kebaikkan PERFORMANCE DRINK ni

  • Meningkatkan Daya Ketahanan Badan - Memberikan tenaga kepada sel dan otot dengan cepat, meningkatkan daya tahan oto dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh
  • Mengimbangi Elektrolit dalam Badan - mengimbang dan menggantikan elektrolit dalam tubuh. Mengandungi kalium, kalsium, fosforus, sodium, magnesium dan klorida sebagai rumusan esklusif untuk mereka yang menetap di kawasan tropika dan yang aktif bekerja seharian
  • Mencegah Penyah-hidratan- mengawal bendalir di dalam badan, mengurangkan kehausan, melembapkan kulit 
  • Mengekalkan Paras Gula- terbukti secara klinikal dapat mengekalkan paras gula dalam darah yang penting untuk memberi tenaga kepada otot serta mempercepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
PERFORMANCE DRINK ni perisa oren jadi ianya sgt sedap untuk diminum atau dicampur dengan minuman lain. Paling best bila dihidangkan sejuk. Kenapa saya kata Performance drink lebih hebat dari air? Ini adalah kerana rumusannya yang unik dapat mengekalkan bendalir dalam badan supaya tidak mudah ternyahhidrat dan memastikan kelembapan yang maksimum. 

Siapa yang patut minum PERFORMANCE DRINK?
  1. Para atlet
  2. Mereka yang berpuasa
  3. Sebelum dan selepas pembedahan
  4. Mereka yang tidur lewat
  5. Masalah vagina kering
  6. Tiada selera makan
  7. Gula dalam darah yang rendah
  8. Keletihan (banyak aktiviti outdoor)
  9. Sering sakit kepala/pening
  10. Cirit birit
Harganya tak sampai RM100 pun dan boleh tahan sampai sebulan lebih. Itu pun kalau minum hari-hari. Jika diminum pada waktu2 tertentu sahaja lagi la lama dapat di simpan. Satu family boleh ambil produk ni sebab ianya sesuai untuk semua termasuk kanak-kanak, ibu mengandung dan menyusukan anak serta warga emas. 
Macam biasalah sesiapa yang berkenan kat PERFORMANCE DRINK ni boleh hubungi saya k..







supermama
Nur Arifa
nurarsaljis@gmail.com
0133994264

No comments:

Post a Comment