Tuesday, May 6, 2014

Herblax Shaklee Mengempiskan Perut

Herb-Lax merupakan supplement semulajadi yang diperbuat daripada 100% daripada herba tradisi dan gabungan teknologi. Terdapat 9 jenis herba yang digabungkan di dalam 1 botol herblax iaitu alfalfa leaves, fennel seed,licorice root, buckhorn bark, blue malva flower, senna seed dan culver's root, rhubarb root, annise seed. Herblax ni xsama dengan produk detoks yang lain sebab herb-Lax adalah gabungan herba semulajadi tiada cmpuran bahan kimia berunsur laxative seperti julap.

Kelebihan Herb-Lax antaranya:

  • Membersihkan najis yang tersekat
  • Meransang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama di dalam tubuh kita
  • Membantu meringankan masalah sembelit
  • Mengempiskan perut
  • Membantu dalam memberi kepejalan pada perut

Herb-Lax bertindak secara lembut untuk melakukan proses pembersihan usus atau detoks. Apabila tindakan detoks dilakukan dengan lembut (tanpa paksaan bahan kimia) ia mampu mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara lansungnya membantu masalah sembelit.
Detoks ni penting utk kesihatan dalaman especially bila tiba hari raya atau ape2 festive season sebab kita ni main sumbat makanan je perut penat nak hadam semua makanan tu. Jadi ape salahnye kita bantu perut kita dengan herba semulajadi dalam herb-lax ni. Proses detoks badan ni boleh bawa manfaat kt kita juga macam kurangkan masalah jerawat, bersihkan kulit, kurangkan bau badan dan mulut, meringankan badan dan lain2.
Kepada yang nk cuba bolehla contact sy ..harga sememangnya berpatutan xcecah ratusan ringgit pun...plus herblax ni xperlu makan hari-hari seminggu 2 3 kali je dh cukup. Ok la nnt sy update lg info2 menarik pasal supplement shaklee..stay tuned...










supermama
nur arifa 
nurarsaljis@gmail.com
0133994264





No comments:

Post a Comment