Monday, April 21, 2014

Lecithin boleh menurunkan berat badan?

Beberapa tahun kebelakangan ni..produk untuk menurunkan berat badan tumbuh cm popcorn tgh masak..pop..pop..pop...smpai pengguna pun confused produk mana yang paling sesuai untuk dieorg
tpi ade jugak complained yang diterima utk sesetengah produk sebab ade bahan merbahaya ......yang lebih teruk ade yang mengadu dah makan berbotol2 tapi badan xkurus2 makin gemuk adelah huhu...Nk salahkan produk ke or salah diri sndiri sebenarnya yang xpandai pilih  produk??

Pengguna haruslah bijak meneliti tentang produk yang bakal mereka gunakan untuk menurunkan berat badan mereka..paling penting pastikan HALAL untuk yang beragama islam....mempunyai pengesahan KKM..tidak mengandungi BAHAN KIMIA MERBAYA...tidak mengandungi PERISA ATAU PEWARNA TIRUAN..
Paling penting pengguna wajib berdisplin semasa makan produk pelansingan seperti :-

>>kawal pemakanan
>>minum air secukupnya
>>senaman dengan kerap
>>tidur yang cukup
>>makan lebih sayur-sayuran dan buah-buahan

Semenjak jadi distibutor shaklee...ramai yang bertanya tentang supplement untuk kuruskan badan...paling best ade yang dh berjaya turunkan berat badan dengan supplement shaklee..Alhamdulillah ...hilang stress bila dapat tolong orang tau....bila sy kaji blk order dari customer, rata2 yang beli lecithin dan alfalfa memang akan rasa penurunan berat badan....agknye apela yang ade dlm lecithin n alfalfa ni ye?

Alfalfa digunakan untuk detoksifikasi, lecithin pulak digunakan untuk caras lemak2 yang baru terbentuk/masuk ke dalam badan...Lecithin shaklee ni diekstrak daripada soya NON-GMO setiap kapsul lecithin mengandungi 80g koalin dan 48g inositol.

Lecithin bertindak dalam memcahkan lemak dan kolestrol. Ia membersih salur darah , membantu mengemulsi dan meningkatkan metabolisma kolestrol , lemak dan triglycerids. Lecithin ini juga menghalang berlakunya obesity dengan menggalakkan pembakaran lemak untuk kesan pelansingan yang seimbang.Patutla dieorg boleh kurus dengan lecithin. Fungsi lain Lecithin ialah :-


  • membantu penyerapan vitamin  A D E K
  • melindungi hati
  • menguatkan daya ingatan mengelakan elzheimer
  • menghalang tekanan darah tinggi
  • memperbaiki prostat lelaki
  • meringankan masalah sembelit
  • mencantikkan otot dan kulit

Untung kan kalo makan lecithin bukan setakat boleh kurus tapi boleh dapat pelbagai manfaat lain jugak.
Beminat nk kurus dengan supplement shaklee yang dijamin SELAMAT dan BERKESAN?? jom contact sy 












supermama
Nur Arifa
nurarsaljis@gmail.com
0133994264







No comments:

Post a Comment