Thursday, January 23, 2014

Set Berpantang Shaklee @ Jamu Moden








★★ 6 soalan popular berkenaan Set Bersalin Shaklee ★★

 Bilakah saya boleh mula makan Set Bersalin? – Lepas je baby keluar, terus boleh makan. Ada satu produk Shaklee dalam Set Bersalin ini untuk recharge dan Banyakkan Susu.

 Adakah produk ini selamat untuk saya yang menyusukan baby? Sangat selamat malah terdapat satu produk dalam set ini membantu menurunkan jaundice bayi.

 Saya bersalin secara Pembedahan, adakah selamat untuk saya? - Set Bersalin ini sangat BAIK untuk ibu bersalin secara pembedahan apatah lagi normal.

 Berapa Harga Set Bersalin Shaklee? - Harga adalah untuk kegunaan sehingga 4 bulan. Untuk dapatkan Harga Set Bersalin Shaklee Murah dan Jimat hubungi sy dengan segera

 Bolehkah nak beli dengan harga ahli? Sangat boleh. Dapatkan Produk Shaklee pada Harga Ahli dari saya

 Perlukah ambil Jamu atau Herba Berpantang lain? Tak Perlu dan membazir kalau ambil. Set Bersalin ini 100% lengkap memenuhi keperluan ibu berpantang untuk pulih, slim, dan banyakkan susu.

Ibu-ibu dan bakal2 ibu ade banyak pilihan sekarang...tapi SET BERPANTANG SHAKLEE ni pilihan bijak utk ibu2 sebab set ni lengkap dgn vitamin yang diperlukan oleh ibu2...serta boleh transfer the goodness kt ank melalui susu ibu...best kan?

Nk tau lebih lanjut meh contact i okay!




supermama

Name: Nur Arifa [sid1067596]
Hp no: 0133994264
email: nurarsaljis@gmail.com
Fb url :https://www.facebook.com/nurarsaljis




No comments:

Post a Comment