Friday, October 31, 2014

Testimoni SHAKLEE




Haaaa ..dah lama mencari picture lama...akhirnya jumpa jugakkk...tapi picture tu pulak free hair..gamba bodo-bodo bangun tido kan..terpaksa la di crop kan sampai jadi camtu..hehe...

Motif saya buat pic before and after ni sebab nak tunjukkan macam mana produk shaklee merubah wajah. Takdela berubah sangat cumanya lepas consume ESP VITAMIN C GLA ALFALFA dan beberapa produk shaklee yang lain, kulit wajah jadi semakin sihat ...Syukur Alhamdulillah...bukan saya je perasan , suami mak ayah pun perasan jugak...

Sebelum ni memang masalah jerawat hampir hilang selepas saya gunakan kosmetik seri aida..tapi masa pregnant dek kerana perubahan hormon, muka naik jerawat sket2 dan nampak kusam..selepas berpantang dengan set berpantang (esp, vit c, alfalfa, vitalea, ostematrix) saya nampak kulit makin cantik dan jerawat susah nak muncul...

Baru-baru ni saya cuba pula GLA dan Collagen , hasilnya....tambah bercahaya keimanan kulitku hihi...memang best. Kiranya dapat double effect :susu meriah dan kulit glowing gituuu. Saya tak nak rasa effect tu sorang-sorang ...kalau boleh nak berkongsi jugak kehebatan produk yang saya makan n jual ni dengan korang sume.....U WILL LOVE IT...seriusly ramai yang dh cuba n berjaya so saya cepat bertindak...diela merasa kesannya dulu ye dak??

Sempat lagi kalau nak cuba ...roger je saya k...



Arifa Salleh
SID SHAH ALAM
013 3994264
nurarsaljis@gmail.com


No comments:

Post a Comment