Friday, May 9, 2014

DIET boleh jadikan berat badan BERTAMBAH?

Betul ke ni? Berdiet tp berat bertambah? Apa KES???OH MY PRADA...

Siapa yang tengah berdiet tu..hati2 sebab katanya nk kurus dengan berdiet tapi bertambah berat la jadinya
Kenapa boleh jadi mcm ni??

Diet yang kebiasaannya akan menghilangkan lemak dan otot.Bila anda kurang makan, lemak dan otot ni akan bertukar sebagai tenaga. Bila anda kehilangan otot, badan anda akan kehilangan keupayaan untuk membakar lemak dan merendahkan kadar metabolisme. Apabila anda berhenti berdiet, anda tidak dapat membakar kalori seperti sebelum ni tetapi apa yang berlaku ialah berat badan anda meningkat. Kitaran ini akan berulang2 setiap kali anda meneruskan diet xbertauliah anda tu huhuhu. Ia dipanggil kesan yo-yo.

Sebab tu anda perlukan program diet yang betul supaya

                                                     OTOT DIKEKALKAN
                                               LEMAK TAK PERLU DIBAKAR
                        UKUR LILIT BADAN AKAN BERKURANG BERINCI-INCI


Shaklee dan 50 tahun buat kajian pasal nutrisi utuk mereka2 yang nk kuruskan tanpa hilangkan otot. CINCH SHAKE SHAKLEE dicipta hasil kajian yang berkurun lama tu. CINCH SHAKEE ade 3 perisa yang sememangnya sedap !! anda dapat faedah seperti mengambil makanan tp rasanya seperti makan pencuci mulut....wahhh tagline yang mengancam kan?hahahah. Paling bagus pasal cinch shake ialah diperkaya dengan leucine sejenis protin yang akan mengekalkan dan membina otot semasa anda menurunkan berat badan. Bahan utama SOYA NON-GMO..selamat untuk dimakan dan insyaAllah berkesan. Tahu x makanan yang kaya dengan protein boleh menahan rasa lapar dan membantu mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan. Xperlu risau pasal protein tinggi dan efek pada buag pinggang sebab cinch shake 100% protein tumbuhan (soya) selamat untuk buah pinggang dan beri manfaat kesihatan menyeluruh.

Jadi siapa2 nk kurus dengan sihat at the same time boleh roger sy k...nk tnya ape2 pasal shaklee pun blh...tiada cas dikenakan hehehe.










supermama
nur arifa
nurarsaljis@gmail.com
0133994264

No comments:

Post a Comment