Friday, March 14, 2014

Set Kanak-kanak Shaklee



Set cadangan kanak2 MEALSHAKE dan OMEGAGUARD....kalo nk tmbah vitamin C pun blh Chewable vitamin C..xmahal semuanya berpatutan. Kalau anda dapati anak-anak2 anda 

✔sering demam, batuk atau selsema
✔alahan badan makanan dan habuk
✔kurang fokus ketika belajar
✔lambat dalam proses menghafal
✔menghidap asthma
✔mengalami gatal-gatal kulit / sakit kulit seperti ekzema
✔kurang selera makan
✔obesiti


bolehla cuba berikan anak anda set kanak-kanak shaklee ni....Untuk pengetahuan semua, mealshake boleh diberikan pada bayi yang berusia 1 tahun tetapi dosnya harusla dikurangkan. Seelok2nya set ini diberikan pada kanak2 yang berusia 2 tahun ke atas. Rasanya sy dh post psl kelebihan mealshake n omega ni utk kanak-kanak. Tapi, xpela sy ringkaskan sedikit pasal mealshake dan omega ni ..

Mealshake merupakan serbuk soya yang diperkaya dengan vitamin dan serat yang sgt berkhasiat.Mempunyai rasa vanilla yang asli membuatkan mealshake sgt digemari dikalangan kanak-kanak dan dewasa. Khasiat vitamin di dalam Mealshake mampu menetang jangkitan penyakit, membantu tumbesaran, memberi manfaat pada kulit, mata dan organ dalaman. Manakala omegaguard pula merupakan minyak ikan terbaik dunia yang mempunyai spectrum omega lengkap untuk kesihatan tubuh badan manusia. 
Khasiat omega sgt penting untuk tumbesaran anak-anak terutama anak-anak yang mengalami masalah kesihatan seperti asthma, ekzema dan membantu menguatkan daya tumpuan anak-anak kerana omgeaguard lengkap dengan DHA dan AHA. 

Jadi, ibu bapa sekalian ..jgn susah hati lg..berikan anak-anak anda makanan tambahan yang baik dan bermutu tinggi seperti SET KANAK-KANAK SHAKLEE ini...MUDAH disediakan, dan yang paling penting BERKESAN.

Hubungi saya untuk harga terhebat



supermama
Nur Arifa [1067596]
Email: nurarsaljis@gmail.com
H/p: 0133994264







No comments:

Post a Comment