Tuesday, August 18, 2015

5% Diskaun untuk SET MENGANDUNG dan SET BERPANTANG

Assalamualaikum ... ok harini nak story sket pasal harga murah set mengandung/hamil dan set berpantang shaklee. Untuk yang tengah mencari supplemen semulajadi semasa hamil atau selepas bersalin, AS rasa inilah masa yang sesuai untuk anda mendapatkan set - set tersebut kerana anda akan menikmati DISKAUN 5% DARIPADA HARGA AHLI ...Diulangi DISKAUN 5% DARIPADA HARGA AHLI bukan harga retail tau. 

Bagi yang belum menjadi ahli, dengan pembelian salah 1 set ini, anda akan dapat FREE MEMBERSHIP (tak perlu renew setiap bulan atau setiap tahun) dan juga FREE 1 BOTOL VITALEA IRON COMPLEX 
(Multivitamin). Syoknya siapa beli set ni, time AS nk jadi ahli dulu takde tau harga camni. Nak free membership kena beli 1 set dengan harga retail baru dapat. 

APA KELEBIHAN SET MENGANDUNG SHAKLEE?



Majoriti yang dah amalkan Set Hamil Shaklee ni berpuas hati sangat dengan hasilnya. Mereka LEBIH BERTENAGA, KURANG MASALAH SAKIT PINGGANG, MASALAH SEMBELIT DAN PARAS HB YANG NORMAL.



TESTIMONI SET BERPANTANG

Alhamdulillah ade customer yang ambil set berpantang ni dan die sangat berpuas hati.  Selalunya mereka akan bagi feedback SUSU BADAN MERIAH, LUKA BERSALIN CEPAT KERING, BADAN KEMBALIK CERGAS, CEPAT KURUS SEMULA, KULIT BERTAMBAH PINKISH.






Jadi yang rasa-rasa perlukan supplemen silalah whtsapp atau emel AS untuk konsultasi percuma. Jangan risau anda pasti dilayan seperti permaisuri gituuuu hehe. 

SET HAMIL 

SET BERPANTANG 



ARIFA SALLEH  [1067596]
nurarsaljis@gmail.com
013-3994264
cod area : Desaru, Bandar Penawar, Kota Tinggi, Pasir Gudang



2 comments: