Thursday, January 15, 2015

Vitamin untuk Kanak-kanak

Salam readers...tengah buat tu? yang bekerja selamat bekerja yang tengah tgk drama filipines ..tutup mulut tu jangan sampai ternganga no! hahah...my doter tengah tido so this is the perrrrfect time untuk blogging. Actually it's a perfect time untuk ape-ape kerja pun sebab die tak ngacau kalau tidak mesti mintak nak duduk atas riba la apela.

Sekarang dah pandai nyanyi (lagu ciptaan die sendiri). Ade la dalam 3  4 minit kot panjang lagunya hahaha. Tak tau la lagu tu tema sedih ke happy sebab awal-awal bunyi mcm mendayu-dayu tiba part chorus ade gelak-gelak pulak. Ape-ape jela nak janji ko bahagia mama pun bahagia sama kihkihkih!

Ha nk crita sket pasal vitalea kids ..anak sy tak boleh makan lagi sebab dibawah 3 tahun. Vitalea kids ni sesuai untuk kanak-kanak 3 tahun ke atas. Yang dah boleh kunyah sendiri dan telan sendiri. Gigi pun dah penuh so bolehla makan vitalea kids ni.

Lengkap dengan 19 vitamins dan ditambah dengan kalsium yang sememangnya penting untuk tumbesaran anak-anak. Perisa anggur (masam-masam manis) dan ianya senang di kunyah.

Sesuai sangat untuk anak-anak yang tak suka makan atau susah nak makan, yang tak suka sayur dan buah-buahan, yang tak suka susu, yang ade masalah sembelit dan sesiapa sahaja.

Harga sempena promosi : RM67++
Kandungan : 65 biji
Cara Makan: 1-2 biji sehari


No comments:

Post a Comment