Tuesday, August 5, 2014

PROMOSI OGOS 2014 ~ GLA COMPLEX

Dah ogos dah....haiii cepat betul masa berjalan kan... tik tok tik tok anak sy pun dah setahun dah ..rasa cam baru je lagi beranak ...huhu...tpi entry ni bukan nk cite pasal beranak ye hehe

Seperti bulan2 sebelum ni ..shaklee malaysia akan buat promosi 1 jenis produk untuk setiap bulan...bulan ni giliran GLA COMPLEX...Ape itu GLA COMPLEX?

GLA COMPLEX  (asid gammalinolenic) ni ialah sumber Omega-6 dari sumber yang semulajadi iaitu daripada minyak biji borage..Ia disebut GLA COMPLEX sebab bukan je diekstrak daripada biji borage tetapi juga daripada minyak bunga matahari dan vitamin E dan asid linolik (LA). Kesemua sumber ni sangat tinggi kandungan GLA nya.

Kenapa kita perlu mengambil supplement  GLA ni?
Badan kita tidak dapat menghasilkan dan memecahkan omega 6 kepada rantaian protein yang lebih panjang seperti GLA. Tambahan pulak GLA ni sukar ditemui dalam kuantiti yang banyak dalam sumber makanan harian. Oleh sebab itu kita perlukan supplement GLA untuk mendapatkan khasiatnya yang sangat diperlukan oleh badan kita.

GLA daripada minyak borage adalah 3 kali lebih penyerapan berbanding GLA daripada Evenning Primrose Oil yang banyak terjual di pasaran. Jadi pilihla dengan bijak ye. Nak tau kebaikkan GLA? sila klik sini.


PROMOSI GLA COMPLEX KINI BERMULA 
CEPAT-CEPAT ORDER OKAY!!!

notakaki: GLA sesuai untuk lelaki dan wanita, remaja juga kanak-kanak. Dapatkan konsultasi percuma dari saya






supermama
Arifa Salleh 
0133994264
nurarsaljis@gmail.com

No comments:

Post a Comment