Wednesday, January 22, 2014

biznes with SHAKLEE

Alhamdulillah...
Allah masih beri peluang
Allah masih ingin hambanya beruasaha mengubah hidupnya sendiri...


yup, sekarang dh masuk bulan ke 4 sy join shaklee..Alhamdulillah...kalo dulu sy harap 100% duit daripada suami...nk beli ape2 pun kne mntak duit suami...even RM2 ..kdg2 rasa nk nangis sebab xde duit sndiri...saya kne berkira nk beli bende walaupun hrganya hnya RM5...saya mengaku sy bukannye tergolong dalam golongan miskin...suami masih mampu menyara saya dan anak kami...tapi saya rasa lebih puas kalo sy ade duit sndiri sebab saya seorang anak...teringin nk bagi mama n abah merasa duit saya sendiri...

Walaupun baru 4 bulan dan saya baru merasa income 3angka daripada Shaklee..tp sy rasa amk bersyukur dan happy sgt sebab duit tu adelah dari usaha saya sendiri...

Alhamdulillah duit bonus kedua sy2 belanjakan sedikit untuk beli baju kat mama n opah....nikmat dpt beri something buat mereka tu amat berharga..

Kesimpulan yang saya nak cerita kan disini...sy rasa bahagia dengan ape yang saya buat daripada baki akaun RM*.** kini dah naik sket jd RM***.** ....Syukur Ya Allah atas rezeki...sy janji dgn diri saya sendiri saya akan berusaha lebih lg supaya suatu hari nanti sy dapat capai income RM*,*** ***.** setiap bulan..Sy yakin sy boleh....

Kalau saya yakin..u all pun mesti yakin u all blh buat espcially dengan shaklee...Shaklee bukan sje ajar sy erti bisnes tp juga dh perbaiki aspek2 spiritual sy...kalo dlu jarang sekali sy bangun bertahajjud dan berzikir tetapi sekarang paling kurang seminggu sekali sy bangun solat sunat taubat, tahajjud dan hajat..berzikir stiap kali lps solat dan bila2 masa terluang....

Alhamdulillah..sy rasa sy dh jumpa pekerjaan tetap sy yg selama ini saya minta pada Allah...rupanya Allah nk bg kemudahan pada sy nk bagi byk pahala kt saya sebab sy seorg isteri, ibu dan sy juga bantu suami dengan berniaga..

Nak merasa dapat income mcm saya or lebih lagi?
JOM SERTAI KELUARGA SHAKLEE SAYA

Yakin Pada Diri Sendiri. InsyaAllah . Pasti Berjaya.

No comments:

Post a Comment