Wednesday, October 8, 2014

PROMOSI ESP (ENEGYZING SOY PROTEIN)

PROMOSI ESP DATANG LAGIII!!!

JIMAT LEBIH RM30 UNTUK 1 TIN ESP

.
.
.
.
.
.
.

FREE GIFT MENARIK MENANTI ANDA*

*tertakluk kepada terma dan syarat




Berbunga riang hati sy masa diberitahu pada awal bulan 10 aritu yang ESP dan MEALSHAKE ade promosi bulan ni...rasa nak lompat bintang hehe. Bukan ape, sebab tahun ni shaklee bermurah hati nak bagi promo ESP 2 kali setahun...tapi mungkin tahun depan tak ade promo ESP lagi ohhh NOOO...So sebab tu kita kene rembat cepat2 ESP ni sementara tengah murah...Banyangkan anda boleh JIMAT LEBIH DARI RM30 untuk 1 tin ESP lebih kurang 25- 30%. Serius TAK TIPU..Saya memang nak sangat lebih ramai orang di luar sana yang minum ESP ni sebab khasiatnye MasyaALLAH..sgt hebat..


ESP ni terdiri daripada asid amino perlu (tidak dapat dihasilkan oleh badan) dan asid amino tak perlu. Asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita lazimnya diperolehi daripada sumber makanan kita. Dalam ESP kesemua 9 jenis asid amino perlu ini hadir dan mampu memberikan kesan kesihatan terbaik kepada badan anda. Owh ye untuk yang masih blur atau tak faham ape itu asid amino..asid amino ialah rantaian yang terdapat dalam sebatian protein. Protein seperti yang kita sedia maklum sangat penting untuk badan kita kerana sel-sel di dalam badan kita memerlukan protein untuk 'berkerja'.



Jadi tak perlu tunggu lebih lama..ambil peluang keemasan di depan mata yang terbentang luas nan menghijau ini (erkk hijau ke? whtever..) .Janagn menyesal di kemudian hari okay. JIKA ANDA BELI 6 TIN ESP ANDA BAKAL MENDAPAT 1 TIN ESP SECARA PERCUMA SERTA LAYAK MENDAPAT KEAHLIAN SHAKLEE SECARA PERCUMA SEUMUR HIDUP..

atau 

BELI 4 TIN ESP dan DAPATKAN FREE MEMBERSHIP SECARA PERCUMA

atau

BELI 2 TIN ESP dan PERCUMA SHAKER

atau

BELI 1 TIN ESP DAPAT 1 TIN ESP  

HEHEHE.....


yang mana satu anda pilih?? Buat keputusan dengan bijak okay




Arifa Salleh
No phone: 013 3994264
email: nurarsaljis@gmail
FB page: supermama shop


No comments:

Post a Comment