Wednesday, September 17, 2014

GLA melancarkan PERIOD

Setakat arini dah 10 ari saya consume 1 biji GLA setiap hari...ALhamdulillah period saya datang cun2 lepas 28ari..sebelum ni kadang2 tak menentu..kejap 28 ari kejap 31 ari (walaupun masih kategori normal)....yang paling best saya xrasa sakit perut/senggugut pun sebelum dan semasa kedatangan haid kali ni..cuma rasa sedikit letih...maklumla saya masih menyusukan anak (1 tahun 2 bulan) bila datang period memang akan rasa sedikit letih dari hari biasa..darah memang penuh pad ..maaf ye kalau ade yang xselesa yang story saya ni ..kita perlu pastikan 1-3 ari pertama kedatangan haid , darah penuh pada pad sebab kalau darah xkeluar banyak kita takut kejadian reflux (darah mengalir semula ke atas tak keluar habis). Jika berlaku mcm ni..darah kotor tu akan menyebabkan masalah lain pada rahim seperti endometriosis/fibroid/cyst dan sebagainya....

satu perkara lagi yang saya perasan ialah kulit muka bertambah moist dan glowing...mungkin jugak sebab saya juga amalkan pengambilan collagen shaklee...bila bergabung khasiat kedua-dua supplement tu jelas nampak kat kulit...HAPPY !!!!

Mungkin ramai yang sedar kekecohan pasal GLA punca RAHIM BENGKAK aritu kan...so far sy makan GLA dan orang2 lain yang dah berbulan2 makan GLA akui keberkesanan GLA. Yang nk pregnant makan GLA Alhamdulillah berjaya pregnant yang period tak teratur sebelum ni makan GLA Alhamdulillah period kembali normal...mcm kes saya , saya makan GLA hanyala untuk menjaga kesihatan dalaman saya..sebab WANITA MEMERLUKAN KHAISAT ASID GAMMA LINOLENIK UNTUK MENGAWAL ATUR HORMON ...sebab tu saya hanya ambil 1 bji sehari ...maksimum 3 biji sehari...untuk yang makan GLA untuk tujuan tertentu macam untuk kesuburan dan untuk period yang tak teratur bolehla makan 2 or 3 biji sehari dengan cara makan tertentu ( hubungi saya untuk cara makan dengan betul )..


Tau takGLA juga bagus untuk yang ade masalah jerawat , rambut gugur dan kuku rapuh...Jom order GLA
disini >>>>>>>>>>>>>>


                                                 Arifa.Salleh (dsupermama.blogspot.com)
                                                 SID sah di SHAH ALAM 
                                                 013-399 4264
                                                 nurarsaljis@gmail.com

No comments:

Post a Comment